9. velj 2012.

igračke, šlapice...

zanimljivo je to što sve stvari imaju etikete, pa tako i igračke, ma koliko velike bile uvijek je sa strane tu negdje i ta mala etiketica koja strši, ali koja je tako zanimljiva djeci.
 I nikako da mi bude jasno zašto sva djeca, ali baš sva za koju sam ja čula najviše vole gristi i žvakuckati  etiketu na igračkama?? Šta ima u tome?! 
Osim toga, od svih mogućih i nemogućih već izmišljenih igračaka, najbolja je i najzanimljivija prazna plastična boca (!?) 
Tako sam se dosjetila da bi bilo jeftinije zavezati neku tanku trakicu koja izgleda kao etiketa, bilo kakvu, jer i tako nema veze ona služi samo za žvakanje, za plastičnu bocu i eto ti jeftine igračke.... ako se još stavi i neka perlica da zvecka, pa sreće nikad kraja za malo para... hehehehe :D
   Isprobat ćemo!

  A naišla sam na super slike kako sašiti prve cipelice/šlapice za bebu.... izgleda stvarno jednostavno....
  
    














Probat ću, ali dok to ne isprobam, ja sam Noi kupila, nek mu se nađu, da baš ne šeta okolo u čarapicama :D

Dino 6-12M - 12cm



Nema komentara:

Objavi komentar