25. stu 2010.

kiseli krumpirići

Uz čašu pive sa sokom od crnog ribizla i pre pre kiselim krumpirićima, kao grickalice koje englezi jednostavno obožavaju, evo palo mi je na pamet da bi mogla nešto i napisati o tome!
Ja nisam englez i nemam takvo nepce koje podnosi toliko octene kiseline sadržane u jednom krumpiru, ali valjalo je i to probati!!
Uz svu finu hranu koja postoji na ovom svijetu, buljim u punu zdjelu tih kiselih grickalica i mislim : šta nam je ovo trebalo, al pivo je fino i uživam u njemu!! :)

Možda ću opet nekad pisati o nekoj finoj hrani, finim restoranima ili ne tako finim, ali o dobroj hrani definitivno,
vinu, suncu ili bolje trenutno magli Novog Zagreba (na koji još uvijek nisam navikla)....
....al' osjećam se dobro.... :)

1 komentar:

  1. a ja sam bila tu nesto napisala vec prvi dan tvoje blog i ocito se izbrisalo! nista...samo sam rekla da ti je SUPER blog i jedva cekam da citam sve sto imas za reci :)

    OdgovoriIzbriši