7. velj 2012.

bijelo

...nosi mi se bijela bojaaaa, ne, ne, ne nosi mi se bijela boja, zapravo nosi mi se roza boja, ali vani je sve tako bijelo da ne vidim ništa drugo osim toga!
Moje dijete se veseli bez obzira što nema pojma kaj to pada s neba, mogu biti i papirići, a mogu biti i bijela govna što se njega tiče nema veza....al je zanimljivooo!
Pa onda je iznova i meni zanimljivo kad gledam kako sav u čudu gleda ŠTA je sad pak TO???!?? :))

A sad kad gledam kroz prozor kak pada taj snijeg i kako je hladno, jede mi se nešto fino i toplo....pa odmah ko luda tražim neke recepte po svim kuharicama koje imam doma i po netu ne bi li našla nešto finooo.
Evo našla sam nešto savršeno, a nije ni komplicirano, fino tijesto sa sirom i pršutom, pa ispečeno ko kruhčići .... Bacam se na posao, čim se ispeče stavljam slike :)

1 komentar: